סובלת מבריחת שתן? תחתוני מחזור הם הפתרון בשבילך!

תוכן עניינים

למרות שהתופעה יותר שכיחה בקרב נשים מעל גיל 50, בריחת שתן יכולה להופיע בכל גיל. כשזה קורה, חשוב למצוא את המוצר שיעניק לך את ההגנה הטובה ביותר כדי להבטיח שתישארי יבשה ורעננה. קיימים היום בשוק מוצרים חדשים כמו תחתונים סופגים לשימוש רב פעמי שמטרתם למנוע את תחושת אי הנוחות וההוצאה הגבוהה הנלווים לשימוש במוצרים חד פעמיים.

 

תחתוני מחזור לבריחת שתן ליליבלום

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מהי בריחת שתן?

בריחת שתן היא מצב בו שתן דולף משלפוחית השתן מבלי שניתן לשלוט או לעצור אותו. בריחת שתן היא לא רק בעיה רפואית, והיא משפיעה על נשים רבות מבחינה פסיכולוגית וחברתית בעיקר בגלל המבוכה הנלווית אליה. נשים רבות הסובלות מדליפת שתן חוששות לעשות פעולות יומיומיות, בעיקר בגלל הריחוק משירותים קרובים או ממצבים אפשריים של הכתמה. רבות מסתירות את המצב ונמנעות מטיפול, כי הן חושבות שמדובר בתופעה שהיא חלק מתהליך הזדקנות ואין לה טיפול.

מהן הסיבות לבריחת שתן?

ישנן סיבות רבות היכולות לגרום לדליפת שתן, חלקן לא קשורות באופן ישיר למערכת השתן עצמה. סיבה אחת שיכולה לגרום לדליפת שתן היא היחלשות של קבוצות שרירים שונות כמו שרירי השלפוחית, שרירי הסוגר ושרירי רצפת האגן. היחלשות של שרירים אלה, מכל סיבה שהיא גורמת לחוסר יכולת להדוף או לאחסן את השתן וכתוצאה מכך קורית דליפת שתן. סיבות נוספות קשורות למחלות, גיל, הריון, ומספר לידות אשר יכולים להגביר את הסיכון לדליפות שתן.

מהם הסוגים השונים של דליפות שתן?

קיימים שלושה סוגים עיקריים של דליפות שתן, ולכל סוג שיטת טיפול שונה.

  • בריחת שתן במאמץ- שכיחה מאוד בקרב נשים בגיל הפוריות וגיל המעבר. מצבים כמו פעילות ספורטיבית, שיעול או התכופפות יכולים לגרום לדליפת שתן כתוצאה מפגיעה במנגנונים המונעים יציאה של השתן.
  • איבוד שתן בדחף- שכיחה בקרב נשים מבוגרות יותר. במקרים אלו נשים מרגישות דחיפות מוגברת יותר למתן שתן וסובלות מזרימה בלתי נשלטת של שתן.
  • בריחת שתן משולבת- בדיוק כמו שהיא נשמעת, היא שילוב של בריחת שתן במאמץ ואיבוד שתן בדחף.

האם תחתוני מחזור הם הפתרון לבריחת שתן?

למרות שמם, תחתוני מחזור מתאימים למגוון מצבים נוספים מלבד הוסת ובריחת שתן היא אחד מהם. בזמן שמוצרים חד פעמיים הם לרוב לא נוחים ופוגעים בהערכה העצמית שלנו, תחתוני מחזור נראים ממש כמו תחתונים רגילים. בנוסף, הם לא יזוזו וישארו במקומם בשונה מפדים וטיטולים חד פעמיים. הם מיוצרים משלוש שכבות סופגות המונעות דליפת נוזלים. ומה לגבי הריח? שכבות הספיגה מכילות חומר אנטי-בקטריאלי המונע מהריח להשתחרר. חשוב לבחור בחברות המייצרות תחתוני מחזור מבדים טבעיים שינדפו לחות וזיעה וימנעו התפתחות של זיהומים ורגישויות.

בכל מקרה של דליפת שתן מומלץ להתייעץ עם רופא.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים
תחתוני מחזור לבריחת שתן ליליבלום