ניוד ביטוח מנהלים לקרן פנסיה

תוכן עניינים

העברת כספי פנסיה לחברת ביטוח תסייע להם לחסוך בעלויות הניהול ותפחית את הסיכון לאובדן קצבאות פנסיה.

זהו צעד משמעותי באבולוציה של הפנסיה ויספק מספר הטבות הן למעסיקים והן לעובדים. זה מאפשר למעסיקים להפחית את העלויות שלהם תוך מתן אבטחה רבה יותר לעובדים.

באתר http://grid.org.il תלמדו יותר על כך.

 

מה הרעיון מאחורי זה?

חשוב לציין כי העברת ביטוח מנהלים לקרן פנסיה אינה תופעה חדשה. זה קיים מאז שנות ה-80, אבל זה היה רק בשנים האחרונות כשהחל לצבור תאוצה.

הרעיון מאחורי העברה זו הוא שמנהלים יכולים לנצל את ההון הפנסיוני שנצבר ולפרוש מוקדם. החיסרון הוא שהם אינם מסוגלים ליהנות מהפנסיה שלהם כפי שאולי רצו מאחר שנאלצו לצאת לפנסיה מוקדמת בשל הצורך של החברה בצעדי קיצוץ בעלויות.

המטרה הכוללת של העברה זו היא לתמרץ חברות ומנהלים כאחד עם שכר עבור התנהגות טובה ותמריץ להתנהגות רעה.

העברת ביטוח לקרן פנסיה היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר שבהן מצליחות חברות להוזיל את העלות שלהן.

כמנהלת, עליך להיות מודע לסיכונים וליתרונות של העברת הביטוח שלך לקרן פנסיה. חשוב שתבינו מה המשמעות של ביטוח הבריאות והחיים שלכם, כמו גם החיסכון הפנסיוני שלכם.

חברות יכולות לחסוך עד 30% בפרמיה על ידי העברת פוליסות בריאות מנהלים וביטוח חיים לקרן פנסיה.

חל שינוי משמעותי באופן שבו חברות מבצעות את פוליסות הביטוח שלהן. עם הגידול באוטומציה, יש צורך מוגבר של מעסיקים להציע תוכניות פנסיה.

השפל הכלכלי גרם לחברות רבות להעביר את פוליסות ביטוח המנהלים שלהן לקרן פנסיה. הסיבה לכך היא הגידול באוטומציה וירידה בביקוש לביטוחי מנהלים.

זה הוביל לעלייה בקרנות הפנסיה עם סכומי כסף גדולים שלא מושקעים בחזרה למשק, אלא מופנים לפנסיה.

 

מישהו מפסיד מזה?

ישנן דרכים רבות עבור משרדי פרסום להרוויח הכנסות. חלקם כוללים שיווק דיגיטלי, תוכן שיווקי ומכירה ישירה.

ככל שהאוכלוסייה מתבגרת, יותר ויותר אנשים בוחרים בקרנות פנסיה כדי לממן את פרישתם. אבל עם השינויים האחרונים בהעברת ביטוחי המנהלים מהמעסיקים לקרנות הפנסיה, זה עתה זמן טוב לחברות לבצע שינויים בתוכניות שלהן.

העברת ביטוחי המנהלים מהמעסיקים לקרנות הפנסיה הקלה על חברות להציע פנסיה. עם שינוי החוק הזה, חברות יכולות להציע כיום הטבות גמישות יותר המאפשרות לעובדים ולגמלאים לבחור מה שהם רוצים. החיסרון היחיד הוא שהשינויים הללו הגבירו את הנטל האדמיניסטרטיבי על החברות והן נאלצו להשקיע יותר זמן בניהול התוכניות הללו.

חברות יכולות לנצל את החוק החדש על ידי הצעת תוכניות פנסיה עם אפשרויות שונות כמו הטבות גמישות ואפשרויות יתרת מזומנים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים