מתנות מיוחדות לסבים

תוכן עניינים

איזה כיף לתת למי שאנחנו אוהבים, ואיך אנחנו תמיד אומרים: אין בעולם אהבה כמו אהבה לסבא וסבתא. זאת באמת אהבה אחרת ומרגשת. לכן, אספנו בשבילכם את המדריך הכי שימושי למתנה מרגשת וייחודית שאפשר לתת לסבא וסבתא לכל אירוע מרגש או סתם כדי להזכיר להם שאנחנו אוהבים ומעריכים אותם. מוכנים?

 

הדפסה על ספל – המתנה המושלמת לסבתא וסבא

האמת היא שזאת מתנה מהממת לכל מיני אירועים ולכל מיני אנשים שנמצאים בחיים שאנחנו ואנחנו מעריכים ואוהבים אותם. האמת היא שאנחנו חושבים שזאת אחלה מתנה גם לבן או בת הזוג, לאמא ואבא, למורה אהובה לסיום הלימודים כהוקרת תודה ואפילו לרואה חשבון שלנו שישים במשרד. הדפסה על כוסות הוא דבר שכיף לקבל ועושה לנו שמח בלב. אין ספק שהקפה טעים יותר בכוס שהביאו לנו האהובים עלינו. מסכימים? 

 

אילו משתנים יכולים להשפיע על מחיר הכוס המודפסת?

הרבה גורמים יכולים להשפיע על המחיר שתשלמו לכוס מודפסת. שאלנו את דואית פרינט שמספקת מגוון מתנות מודפסות כמו: כריות, דובים, מעמדי עבודה, לוחות, שעונים, פדים של מחשב, תיקי בית ספר או גן, תשמישי קדושה, בלוקים עשויי עץ, זכוכיות ואבני בזלת. מרשים לא?
בכל אופן היא סיפרה לנו מה הגורמים העיקריים שמשפיעים על קביעת המחיר ואלו הפרמטרים העיקריים שהיא ציינה עבורנו:

 

במקרה הזה הכמות לא משפיעה על האיכות, רק על המחיר

האמת היא שזהו גורם מאוד משמעותי לבתי דפוס ויכולים לשנות את המחיר. בתי דפוס רבים מקבלים הזמנות על פי מינימום של כוס, לכן אם אתם רוצים רק כוס אחת או שתיים אולי עדיף לכם לפנות לחנות הדפסה כמו דואית פרינט, שאגב גם היא מושפעת מכמות הכוסות שתרכשו אבל במימדים יותר קטנים. אבל, אם יש לכם אירוע חברה גדול או מסיבת רווקות או יומולדת וברצונכם להדפיס על כמות גדולה של כוסות בתי דפוס יכולים להיות מעולים עבורכם. 

 

בחירת העיצוב המודפס

גם העיצוב משנה את המחיר. אתם מדפיסים תמונה? רק הקדשה? אולי גם וגם? אם תרצו לעצב את התמונה והלוגו ולהדפיס אותם תצטרכו לשלם קצת יותר. ברגע שאתם שולחים עיצוב מוכן מראש ההדפסה מתבצעת ישירות מהקובץ אותו שלחתם לחנות או לבית הדפוס, לכן אם אתם לא בטוחים בעיצוב או רוצים שיעצב לכם אדם חיצוני זה כרוך בעבודה עבור העבודה הגרפית. 

 

שיטת ואיכות ההדפסה

קיימות ארבעה שיטות עיקריות של הדפסה על ספלים כשכל אחת מיועדת למטרה אחרת: הדפסת משי, הדפסת טרנספר, הדפסה דיגיטלי וסובלימציה. הדפסה דיגיטלית היא הנפוצה, הקלה והמהירה ביותר. 

 

לסיכום 

לקבל ספל עם תמונה יפה והקדשה מרגשת זאת מתנה שמאוד נעים לקבל. ספלים הם כוסות שכיף לחבק עם שתי כפות הידיים שלנו, להתחמם מהם ולהרגיש את האהבה של מי שנתן לנו אותם. 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים