מייק אפ מומלץ לעור בוגר

תוכן עניינים

ככל שהאישה מתבגרת, עור פניה עובר שינויים. בין אם מדובר על שינויים הורמונליים, בין אם מדובר בשינויים הנובעים כתוצאה מחשיפה לשמש, בין אם מדובר על שינויים הנובעים כתוצאה מתזונה לקויה או עישון ועוד, הרי שהחל מגיל 55, השינויים הללו ניכרים בעור בצורה משמעותית מאוד יתכן שמוצרי איפור שאישה השתמשה בהם בגילאים צעירים יותר לרבות המייק אפ שלה, הם מוצרים שפחות רלוונטיים עבורה בגיל הזה. חשוב מאוד החל מגיל 55 להשקיע במייק אפ אשר מתאים באופן ספציפי לעור בוגר יותר, בהתאם לשינויים שהוא עבר. מכיוון שיש לא מעט אפשרויות בתחום המייק אפ, לא מעט נשים תוהות איזה מייק אפ מומלץ לגיל בוגר. במאמר הבא תקבלי טיפים לבחירת המייק אפ הטוב ביותר עבורך בגיל בוגר.

כיצד ניתן להתגבר על האתגרים שמביא עימו הגיל הבוגר?

ככל שהאישה מתבגרת, העור שלה חווה שינויים. אחד האתגרים של הגיל הבוגר הוא כמובן הקמטים שמתחילים לצוץ על פנים, כהויות בעור הפנים, נקבוביות מוגדלות או כתמי גיל. העור כבר לא נראה כמו שהיה, לעיתים הוא יבש מדי והוא ללא ספק דורש שימוש במוצרי איפור שיתאימו לו. כיום ניתן למצוא ברשתות הפארם סוגים שונים של מייק אפ מומלץ לעור בוגר וכן מוצרי איפור נוספים התואמים לגיל זה שמטרתם היא לסייע בטשטוש הקמטים וכן השינויים השונים בעור הפנים ולהעניק לפנים מראה צעיר וזוהר.

כיצד בוחרים מייק אפ מומלץ לעור בוגר?

ניתן למצוא מגוון סוגים של מייקאפ לעור בוגר כיום. החל במייק אפ לכיסוי מלא לעור, לטשטוש קמטים וקמטוטים, לטיפול בכהויות ועוד. רבים מהמוצרים הללו מכילים מרכיבים המצויים בדרך כלל בסרום ובלחות אנטי אייג'ינג כגון: חומצה היאלורונית, ויטמין C, רטינול ועוד וזאת כדי לשפר את המרקם והגוון תוך מתן כיסוי שלאחריו העור יראה צעיר וזוהר. חשוב מאוד למרוח קרם פנים ולחות על הצוואר טרם משתמשים במייק אפ שכן, הוא פותח את הנקבוביות. יש לחכות לפחות 10 דקות ממריחת קרם הלחות למריחת המייקאפ וזאת בכדי שהנקבוביות יסגרו.

הכלל החשוב ביותר למייק אפ עבור עור בוגר הוא למרוח כמה שפחות. שכבה עבה של מייק אפ עלולה להדגיש את הקמטים ועל כן מומלץ ליצור שכבה דקה עד כמה שניתן, אפילו על חשבון חוסר הסתרה. עדיף להשתמש בקונסילר ועליו למרוח שכבה דקה של מייקאפ כדי לטשטש את הקמטים

אז איך תבחרי את מייק אפ מומלץ לעור בוגר?

ראשית, הקפידי להתאים את המייק אפ לסוג העור שלך. לעור שמן כדאי מאוד לבחור מייק אפ נוזלי נטול שומן במראה מאט ואילו לעור יבש, כדאי לבחור מייק אפ עשיר בלחות וויטמינים. מעבר לזה, חשוב מאוד לנסות את המייקאפ על הפנים או על קו הלסת ולא על גב כף היד שכן, הגוון צריך להיעלם, להתמזג עם העור ולהתאים לגוון הצוואר. חשוב מאוד לבחור את הגוון שנראה לך מתאים ולבדוק אותו בתאורה נכונה. כדאי לצאת עם המייקאפ שמרחת מהחנות ולבחון אותו באור השמש.

עוד דבר חשוב הוא לבחור מייק אפ עמיד ל-16 שעות לפחות ובמיוחד עמיד בפני לחות וזיעה, כך שאם את נוהגת לבלות שעות ארוכות מחוץ לבית, חשוב שתראי במיטבך.

חשוב שתבחרי את הגוון הנכון למייק אפ, רצוי שהצבע שלו יהיה טון אחד בהיר יותר מצבע העור שלך. מומלץ לא להשתמש במייק אפ בגוון כהה יותר מהעור וזאת בשל העובדה שהוא נוטה לבגר ולשוות לפנים מראה של מסכה.

כיום ניתן למצוא לא מעט טיפים לאיפור עבור עור בוגר וכדאי מאוד להיעזר בהם, על מנת להעניק לעור שלך מראה מושלם, הן באמצעות בחירת המייק אפ המתאים לך ושימוש נכון בו והן באמצעות בחירה במוצרי איפור מתאים ושימוש נכון בהם,

 

 

לפרסום כתבה, השאירו פרטים