כיצד גלי הלם יכולים לעזור לכאבי מפרקים שמאפיינים את הגיל השלישי

תוכן עניינים

הדרך המומלצת והיעילה ביותר כיום לטפל בכאבי מפרקים או בדלקות היא באמצעות הקרנה של גלי הלם. כבר מזמן שלא מדובר בטיפול חדשני או ניסיוני והרבה מאד אנשים במגוון רחב של גילאים או מצבים אישיים שיכולים לשים סוף אחת ולתמיד למגוון רחב של כאבים או חוסר נוחות שהם חווים ומגבילים את חיי היומיום שלהם.

 

מהם גלי הלם וכיצד הם פועלים בגוף?

גלי ההלם הם גלים באורכי גל גבוהים, גלי קול בעוצמה גבוהה שמוקרנים דרך מכשיר מיוחד לכיוון האזור בגוף שחווים בו כאב או שיודעים שיש בו דלקת מאובחנת. הגלים נתקלים בדלקת ואט אט ממוססים אותה עד כדי העלמה שלה לגמרי. הטיפול אינו פולשני ובטיפול עצמו אין משום חוסר נוחות או כאב. כל שצריך זה למצוא את התנוחה המתאימה של גוף המטופל על מנת שהקרנת הגלים תהיה יעילה ומכוונת בדיוק לאן שצריך. בעזרת גלי הלם אפשר לרפא מכוון רחב של מצבים רפואיים כמו דוברן בכפות הרגליים, הסתיידויות במפרקים השונים, דלקות בגיד אכילס או חיכוך במפרקי הכתף או הירך.

 

מה הקשר בין תופעות אלה לבין הגיל השלישי

אי אפשר להתווכח עם העובדה שהגוף כבר עייף ואיטי יותר עם הגיעו לגיל השלישי. האנשים המבוגרים, בריאים ומתפקדים ככל שיהיו, הולכים ומתקשים יותר ויותר לבצע פעולות שגרתיות ויומיומיות ובעצם אפשר לומר שמדובר בעייפות טבעית שמזכירה בלאי של העצמות, הגידים, הרקמות והשרירים. דלקות כאלה ואחרות קורות בשל תפקוד לקוי או שינוי באופן ההתנהלות היומיומי ולכן חשוב מאד לאבחן כל חוסר נוחות מיד כשחשים אותו. כל כאב כזה יכול להצביע על בעיה רפואית או דלקת שמתהווה וחשוב לאבחן את המצב הזה כמה שיותר מוקדם על מנת להציע טיפול וכמובן למנוע מאותו אדם לסבול מכאבים. הרפואה המתקדמת מציעה מגוון טיפולים, כמו אלה של גלי הלם ובזכותם אפשר לשפר את איכות החיים ולהיפטר מהכאבים.

 

החשיבות של הידע אודות טיפול בגלי הלם

חשוב לדעת על קיומם של טיפולים בגלי הלם על מנת שאפשר יהיה לדרוש אותם או לבדוק את היעילות שלהם במקרים כאלה ואחרים של כאבים או אבחנות בקרב אנשי הגיל השלישי. עם הזמן הגוף הופך לבוגר יותר וצריך לכל הפחות למצוא את הדרכים להקל על כאבים. בעידן הנוכחי של רפואה מערבית מתקדמת אין שום סיבה שאדם זה או אחר יסבול מכאבים בלי לכל הפחות לקבל טיפול שיקל על הכאבים ויאפשר לו לחזור לפעילות יומיומית תקינה. הטיפול בגלי הלם הופך עם הזמן ליותר ויותר פופולרי ויש באפשרותו לסייע במוון רחב של מצבים או סיטואציות רפואיות שבעבר היו כרוכים בכאבים ללא שום אפשרות להקל על הכאב ואותם כאבים היו בבחינת גזירת גורל. כיום המצב שונה וגלי ההלם מסייעים מאד להקלה ולחזרה לחיים תקינים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים