היתרונות של גישור גירושין על פני הליך משפטי

תוכן עניינים

עד לפני כמה שנים בני זוג שהיו רוצים להתגרש נדרשו לעבור הליכים משפטיים מפרכים. עם זאת בשנים האחרונות אנו רואים זוגות שמחליטים לעבור גישור גירושין על פני הליך משפטי. המטרה של הגישור היא להגיע לבית המשפט מוכנים עם טיוטת הסכם מוכנה. להליך גישור גירושין ישנם יתרונות רבים שכל אחד חייב להכיר אותם. כך שאם אתם מתכננים לפרק את החבילה מוטב כי תעשו זאת בדרך שתהיה לכם מתאימה. למרבית הזוגות האופציה של גישור תהיה עדיפה על פני האופציה של הליך משפטי.

 

חיסכון כספי

 

ההוצאות בזמן הליך גירושין עשויות להיות הוצאות גבוהות מהנורמה. עם זאת יהיה עליכם לבחור במסלול שיאפשר לכם לחסוך הכי הרבה שרק אפשר. הרי בסוף מצפה לכם תקופה לא ידועה, כזאת שתחייב אתכם להיות זהירים עם הוצאות גבוהות. הליך גישור גירושין יהיה זול בהרבה בהשוואה להוצאות הנלוות להליך משפטי. אתם רק יכולים לדמיין לעצמכם כמה תצטרכו לשלם לעורך דין שילווה אתכם בהליכים המשפטיים. לכן שווה לכם את הכסף להשקיע על פתרון שלא יכניס אתכם לחובות.

 

טובת שני הצדדים

 

הליך משפטי הוא הליך שבו הצדדים מתנגחים אחד בשני על מנת לנצח במלחמה. עם זאת הליך גירושין לא חייב לכלול בתוכו מלחמה בין צד אחד לבין צד אחר. ניתן למצוא מצב שבו שני הצדדים מרוויחים, מבלי שאף אחד מהצדדים נפגע. גישור גירושין הוא הליך שבו שני הצדדים יושבים לדבר האחד עם השנייה. המטרה היא להראות לשניהם כי אפשר לפתור את הבעיות בדרכי נועם ולא בדרכים לא נעימות. בני זוג גרושים עוד ימצאו את עצמם צריכים האחד את השנייה בכל מיני נושאים שונים.

 

גמישות מקסימלית

 

כל מי שיצא לו לראות הליך משפטי הבין עד כמה הוא סדור ומוגדר מראש. קשה מאוד לסטות מהדרך כאשר נכנסים אל תוך הליך משפטי עם עורכי דין מיומנים. הליך גישור גירושין הוא הליך שבו הגבולות לא כל כך קיימים. המשמעות היא שכל אחד מהצדדים יכול למצוא את עצמו במצב שבו הוא עושה משהו קצת אחר. הגמישות של הליך גישור תאפשר לשני הצדדים בסוף להשיג את מה שהם רוצים להשיג. הגבולות רק מגבילים את בני הזוג להשיג את התוצאה הרצויה מבחינתם.

 

בונים עתיד משותף

 

בוודאי תשאלו את עצמכם מדוע גרושים צריכים שיהיה להם עתיד משותף? הרי המטרה היא להגיע למצב שבו לא תהיה תקשורת בין בני הזוג שהתגרשו זה עתה. המציאות מראה לנו כי גרושים וגרושות צריכים לשמור על קשר כל עוד הילדים שלהם נחשבים לקטינים. גם לאחר מכן הגרושים והגרושות ימצאו את עצמם משוחחים על נושאים שונים. הליך גישור גירושין נועד על מנת להראות לשני הצדדים כי אפשר להיות בקשר גם בתור גרושים.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים