האם לבטל ביטוח חיים קיים?

תוכן עניינים

כבר מהשם שלנו ניתן להבין כי ביטוח חיים הוא ככל הנראה הביטוח החשוב ביותר. זוהי הסיבה שבגללה כל אחד צריך לוודא שיש לו ביטוח בתוקף מטעם חברת ביטוח כזאת או אחרת. אך מסיבות שונות יכול להיות כי תרצו לבטל את הביטוח הקיים, ומוטב שתבינו כיצד לעשות זאת. כמו שאתם מבינים לעצמכם ביטול הביטוח הזה עשוי להיות בעייתי מאוד להמשך הדרך. מוטב כי תכינו את עצמכם לקראת הביטול על מנת שלא תמצאו את עצמכם יוצאים קירחים מכאן ומכאן. תחשבו היטב לפני שאתם מבטלים ביטוח מסוים, בטח ביטוח מהסוג הזה שאמור להגן עליכם. רגע לפני שתבצעו את ההחלטה הסופית מוטב כי תבינו לעומק את ההשלכות שלה.

קרדיט תמונה: טראסטי

מה זה ביטוח חיים?

בשונה מביטוחים אחרים, ביטוח חיים הוא לא ביטוח שמיועד עבורכם. מדובר על ביטוח שאמור לדאוג למשפחה שלכם ביום שאחרי מותכם. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על המוות, אך ברור לכולם כי הוא יגיע בשלב כזה או בשלב אחר. המטרה שלכם תהיה לנסות לדחות את המוות, ובו בזמן גם להצליח להנות מהחיים עד תום. ביטוח שכזה הוא ביטוח שמטרתו לספק לבני המשפחה שלכם יציבות כלכלית אחרי לכתכם. ישנם אנשים שהם המכלכלים היחידים של המשפחה, והמוות שלהם עלול להיות מאוד בעייתי. הביטוח יאפשר לבני המשפחה להמשיך את החיים למרות האובדן הקשה.

 

לא מבטלים ביטוח ללא סיבה

עליכם לדעת כי ביטוחים שונים אינכם נדרשים לבטל מבלי שתהיה לכך סיבה. גם אם נדמה לכם כי הביטוח מיותר, המציאות היא שהוא יכול להציל אתכם ברגע אחד. לכן באתר טראסטי השוואת ביטוחים מציעים לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מבטלים ביטוח מכל סוג שהוא. בטח כאשר מדובר על ביטוח שאמור להגן על המשפחה שלכם ולאפשר לה להמשיך להתקיים אחרי מותכם. אף אחד מאיתנו לא באמת יכול לדעת מתי המוות יגיע, זה עשוי להגיע מבלי שנהיה מוכנים. לכן תמיד טוב שישנו ביטוח חיים בתוקף, כך תוכלו לדעת כי אתם שומרים על המשפחה שלכם ביתר שאת.

 

ביטול לשם החלפת ביטוח

הסיבה היחידה שבגינה תוכלו לבטל ביטוח היא על מנת להחליף אותו באחד אחר. לאחר השוואת מחירי ביטוח חיים תוכלו לגלות כי חברה אחת תציע לכם הצעה טובה יותר מחברה אחרת. במקרה כזה תוכלו לבטל את הביטוח הקיים, ולסגור את הביטוח השני שיהיה טוב יותר עבורכם. אך למעט הסיבה הזאת, לא קיימת עוד סיבה שבגינה תרצו לבטל את הביטוח. תמיד טוב לבצע השוואה בין חברות ביטוח שונות כדי שתוכלו להטיב את התנאים השונים. הרי לכל חברת ביטוח תהיה הצעה שונה, ותמיד טוב שתהיו מהצד שלכם עם האצבע על הדופק. הרי ביטוח חיים הוא ביטוח שאתם תידרשו לשלם אותו במשך עשרות שנים.

 

מתייעצים עם סוכן ביטוח

שוקלים לבטל את ביטוח החיים שלכם מסיבה כזאת או אחרת? אל תעשו זאת מבלי להתייעץ עם סוכן ביטוח מנוסה. גם אחרי שביצעתם השוואת מחירי ביטוח חיים, עדיין טוב לקבל ייעוץ מקצועי. הרי אתם לא באמת מבינים מה קורה מתחת לפני השטח, ולכן חשוב שתהיו חכמים יותר. מאוד יכול להיות כי ההצעה שתקבלו תהיה שונה בתכלית מההצעה הקיימת. לפיכך מוטב לכם לשמוע עוד עצה לפני שתעשו צעד שאולי תתחרטו עליו. לרוב כאשר מבטלים ביטוח מהסוג הזה לא תהיה אפשרות להחזיר את הגלגל לאחור. מוטב שתדעו כי לא עשיתם צעד שעלול לסכן את המשפחה שלכם בעתיד.

לפרסום כתבה, השאירו פרטים